Ciągle pada

Ciągle pada, nagle ogniem otworzyły się niebiosa,
Potem zaczął deszcz ulewny siać z ukosa,
liście klonu się zatrzęsły w wielkiej trwodze. A ja?
A ja chodzę i niestraszna mi wichura ni ulewa,
Ani piorun, który trafił obok drzewa,
słucham wiatru, który wciąż inaczej śpiewa. A ja?
A ja chodzę desperacko i na przekór wszystkim moknę,
Patrzę w niebo, chwytam w usta deszczu krople,
patrzą na mnie rozpłaszczone twarze w oknie, to nic.

["Ciągle pada" - słowa. Krzysztof Dzikowski, wykonanie Czerwone Gitary]

Ciągle pada [It's raining]
| Sony A100 | CZJ Sonnar 135/3,5 + mieszek | ISO 100 | f/8 | 1/2 s |



16 komentarzy:

  1. Muy bonita Jarek. Una definición grande y un byn excelente

    OdpowiedzUsuń
  2. Delikatne, bardzo urokliwe... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. So delicate.
    So elegant.
    ...
    Another fantastic photo, captured perfectly, with an excellent light control.

    OdpowiedzUsuń
  4. Like the way you have lit the shot

    OdpowiedzUsuń
  5. Beautiful capture of the raindrops.

    OdpowiedzUsuń
  6. Perfect! So simple. I love the dark background and the softness towards the bottom of the image. Love it!

    OdpowiedzUsuń
  7. So beautiful picture! :) Lovely detail

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely delicate raindrops!

    OdpowiedzUsuń
  9. Great light in this macro photo. Perfect.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stunning shot. The raindrops look awesome.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...