GMwBW - czyli Grodzisk Mazowiecki analogowo

Wymyśliłem sobie mały projekt fotograficzny. Nazwałem go GMwBW. Na czym to ma polegać? Postanowiłem sfotografować najciekawsze budynki w Grodzisku Mazowieckim, ale w sposób tradycyjny - analogowym aparatem, na czarno-białym negatywie.  Pomysł powstał w mojej głowie niedawno, acz zainspirował mnie Jacek, znajomy fotograf z Torunia.
Los rzucił mnie do Grodziska i nie jest to najpiękniejsze miejsce na ziemi, w jakim mieszkałem. Postanowiłem je zatem poznać, oswoić "paskudę", zaprzyjaźnić się z przestrzenią miejską. A co z tego wyjdzie? Zobaczymy. Pierwsze przymiarki robione jeszcze lustrzanką cyfrową już publikowałem w blogu, a teraz pierwsze zdjęcia z Minolty Dynax 700si na negatywie Ilford XP2 400. Zdjęcia wywołałem w grodziskim labie, a zeskanowałem Minoltą DualScan II. Na zdjęciu drewniany budynek mieszkalny przy ulicy 3 Maja

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...